تلماتو تلماتو .

تلماتو

سفارش و خريد كتاب از سايت هاي خارجي

شايد تا كنون بارها پيش آمده است كه كتاب جديدي در خارج از كشور چاپ شده باشد و شما دوست داشته باشيد از اولين خوانندگان بين المللي آن باشيد و يا گاهي پيش مي آيد در حين انجام مطالعات خود به كتاب خارجي بر مي خوريد كه هر چه در داخل ايران آن را جستجو مي كنيد نمي يابيد. ولي با يك جستجوي ساده در سايت هاي بين المللي مثل آمازون، ايبي، ابيبوك و ... آن را پيدا مي كنيد. با توجه به نداشتن ويزاكارت و مستر كارت در ايران و اين كه بسياري از سايت هاي خارجي ارسال مستقيم به ايران ندارند، تهيه آن كتاب براي شما امكان پذير نباشد. مجموعه Ebookband اين نياز شما را بر آورده مي كند.

 

تامين كتاب از منابع خارجي
Ebookband قابليت تامين كتب خارجي از همه جاي دنيا و از سايت هاي مختلف فروشگاهي بين المللي را دارد. براي خريد كتاب از سايت هاي خارجي شما مي توانيد ابتدا كتاب خود را در كتاب فروشي هاي مختلف دنيا و ديگر سايت هاي فروش خارجي همانند آمازون و ايبي سرچ كنيد و پس از آن تهيه آن كتاب خارجي را به عهده ايبوك باند بگذاريد. ايبوك باند كتاب خارجي مورد نظر شما را از هر جاي دنيا براي شما با كارت هاي بين المللي خريد مي كند و با سرويس هاي مختلف پستي آن را به دست شما در ايران خواهد رساند. ايبوك باند تامين كتاب خارجي مورد نظر شما چندين روش ارسال دارد كه در قالب سرويس هاي نرمال، اكسپرس و آلترا آن را به شما خواهد رساند.

 

منابع قانوني دانلود كتاب هاي دانشگاهي
Amazon آمازون به عنوان بزرگترين منبع دانلود و يا خريد فيزيكي كتاب هاي دانشگاهي محسوب مي شود. به عباريت از طريق همين آمازون مي توان پرفروش ترين ها و پرطرفدارترين كتاب ها را نيز پيدا كرد.

Oxford University Press (OUP): اين ناشر بزرگ يكي از قديمي‌ترين و معتبرترين ناشران كتاب‌هاي دانشگاهي است. آثار متعددي در انواع رشته‌ها از جمله علوم انساني، علوم طبيعي، علوم اجتماعي و... را منتشر مي‌كند.

Cambridge University Press: ناشري ديگر با تاريخچه طولاني و اهميت بالا است. اين ناشر نيز كتاب‌هايي  كيفيت بالا در انواع رشته‌هاي علمي و دانشگاهي منتشر مي‌كند.

Princeton University Press: اين ناشر مختص كتاب‌هاي علمي و دانشگاهي مرتبط با موضوعات انساني، اجتماعي، علوم طبيعي و رياضيات است.

 

Harvard University Press: ناشري كه به عنوان يكي از برترين ناشران در حوزه تاريخ، فلسفه، ادبيات و دانش‌هاي اجتماعي شناخته مي‌شود.

Springer: اين ناشر براي كتاب‌هاي دانشگاهي در حوزه‌هاي علوم مهندسي، علوم رايانه، علوم پزشكي، فيزيك و رياضيات شناخته مي‌شود.

Wiley: ناشري با محصولات متنوع در حوزه‌هاي علوم رايانه، علوم زيستي، مهندسي و مديريت.

McGraw Hill: اين ناشر نيز در زمينه‌هاي مختلف علمي و دانشگاهي فعاليت دارد و كتاب‌هايي با كيفيت برتر را منتشر مي‌كند.

Pearson: ناشري كه برتري خود را در زمينه‌هاي تحصيلات عالي و كتاب‌هاي آموزشي اثبات كرده است.

Elsevier: اين ناشر به طور اخص در زمينه‌هاي علوم پزشكي، علوم زيستي، علوم رايانه و علوم مهندسي معتبر است.

 

منابع دانلود رايگان كتاب هاي زبان اصلي دانشگاهي
منابع دانلود كتاب‌هاي زبان اصلي دانشگاهي به دليل حفظ حقوق نشر و قوانين كپي‌رايت، ممكن است محدوديت‌هايي داشته باشد. بهتر است در هر صورت از روش‌هاي قانوني و مجاز براي دسترسي به اين كتاب‌ها استفاده كنيد. در ادامه، چندين منبع قانوني براي دانلود رايگان كتاب‌هاي زبان اصلي دانشگاهي را بررسي مي‌كنيم: شايان ذكر است كه در ebookband.ir بعضي كتاب ها به صورت رايگان براي دانلود گذاشته شده است.

 

Google Books: Google Books يك منبع قانوني است كه به شما اجازه مي‌دهد كتاب‌هاي زبان اصلي را جستجو كرده و بخشي از آن‌ها را به صورت رايگان مشاهده كنيد. همچنين، برخي از كتاب‌ها در آن به صورت كامل در دسترس هستند.

 

Project Gutenberg: اين پروژه كتاب‌هاي عمومي و داراي حق نشر را به صورت رايگان ارائه مي‌دهد. برخي از كتاب‌هاي دانشگاهي هم در اين منبع وجود دارند.

 

OpenStax: OpenStax يك پلتفرم آموزشي آنلاين است كه كتاب‌هاي دانشگاهي رايگان را ارائه مي‌دهد. اين كتاب‌ها در انواع رشته‌هاي دانشگاهي در دسترس هستند.

 

Archive.org: اين وب‌سايت مخزني از منابع متن‌باز، شامل كتاب‌هاي دانشگاهي، مقالات و مجلات علمي است كه به صورت رايگان در اختيار عموم قرار مي‌گيرد.

 

آكادميا: اين پلتفرم آموزشي معمولاً تعدادي از كتاب‌هاي دانشگاهي را به صورت رايگان ارائه مي‌دهد. به طور كلي، بخشي از محتوا رايگان است و بخشي ديگر نياز به پرداخت هزينه دارد.

 

مي‌توانيد با جستجو در موتورهاي جستجو و مراجعه به وب‌سايت‌هاي مذكور، كتاب‌هاي زبان اصلي دانشگاهي را به صورت رايگان يا با هزينه مناسب پيدا كنيد. همچنين، نمي‌توانم به شما كتاب‌هاي خاص دانشگاهي را به صورت مستقيم معرفي كنم، اما با جستجوي نام كتاب يا نويسنده در منابع فوق و ديگر پلتفرم‌ها، ممكن است به آنها دسترسي پيدا كنيد.

 

به كمك ايبوك باند شما مي توانيد كلمات مورد نطر خود را از سرتاسر دنيا سفارش بديد و در سريعترين زمان ممكن آن را در اختيار داشته باشيد. مجموعه ايبوك باند همواره بر اين است، كتاب هاي دانشگاهيي بين المللي را از فروشگاه هاي تخفيف دار تهييه كرده و با كمترين قيمت در اختيار شما دوستان قرار دهند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۵:۲۴ توسط:تلماتو موضوع: نظرات (0)